خانه استانبول

جهت خرید مسکن و سرمایه گذاری در کشور خارج مستلزم تحقیق هستین که با وارد شدم در سایت evvhouse.com در تمام مراحل در کنار شما خواهیم بود

خرید آپارتمان در استانبول

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۴ ب.ظ

 

خرید آپارتمان در استانبول

 

 قـــــیمت هــــر مـــتر مــــربع آپـــارتــمان در استانبول 3723 لــــیر اســت. گـــران تـــریـــن مـــنطقــه ی اســـتانـــبـــول بـــشیـــــکتـــاش بــــا 15255 لیــــر و در مــــنطقــــه ی بــــــشیکــــتاش گــــران تــــرین مـــــحله Bebek بــــا مــــیانـــــگیــــن قـــیمـــت 21456 لیـــــر اســـــت در واقـــــع Bebek گـــــــران تــــــریـــــن نـــــقطــــه ی تـــــرکیـــــه هـــــم مــــحسوب مــــی گـــــردد کــــه در بــــخش اروپــــایــــی استــــانـــبـــول قــــرار دارد.
میــــانـــگیــــن قــــیمـــت هــــر مـــــتر مـــــربــع در مـــنطقـــه ی فـــــاتــــتح کــــه یـــــکی از مــــراکــــز ایـــــرانـــــیان و شـــامـــل مـــنطـــــقه هــــای تــــاریـــخی و تــــوریــــستـــی و تــــجاری از جــــملــــه مــــنطقــــــه ی آکــــــسارای اســـت 3700 لـــــیر مــــی بـــــاشـــــــد .

 

 

فاصله تا حمل و نقل شهری:

 

4 الی 5 دقیقه تا اتوبان

6 الی 7 دقیقه تا مترو

5 دقیقه تا اتوبان اصلی

7 الی 8 دقیقه تا ایستگاه اتوبوس

3 دقیقه تا بزرگترین مراکز خرید شهر استانبول

 

نمایش خصوصیات یک شی
در حالی که ما در معرض نمایش اطلاعات هستیم ، می خواهید در مورد این ویژگیها بدانید
جعبه رنگ نقاشی. در تمرین قبلی ، دیدید که چگونه دستور List برخی اطلاعات را نشان می دهد
در مورد خصوصیات یک جسم ، مانند مکان مرکز قوس و نقاط انتهایی. شما
همچنین می توانید برای نمایش پالت Quick Properties که پایه های دیگر را نشان می دهد ، روی یک شی دو بار کلیک کنید
اطلاعات مربوط به شی. (ممکن است به طور تصادفی پالت Quick Properties را از آن نمایش دهید
گاه به گاه!) پالت ویژگیها نمای کاملی از خصوصیات یک شی را ارائه می دهد
با ویژگی دیگری که به شما امکان می دهد در آن ویژگی ها تغییراتی ایجاد کنید. خصوصیات
پالت بسیار مفید است ، ممکن است بخواهید باز هم آن را باز بگذارید.
برای دیدن منظور از پالت Properties ، تمرین زیر را امتحان کنید:
1 اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، قوس موجود در نقشه را انتخاب کنید ، روی آن راست کلیک کرده و را انتخاب کنید
خواص برای باز کردن پالت Properties ، لیستی از خصوصیات قوس را نشان می دهد.
نگران نباشید اگر بسیاری از موارد موجود در این پالت غیرقابل توصیف باشند ؛ شما اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد
درباره این پالت که در فصلهای ابتدایی این کتاب کار می کنید. در حال حاضر ، فقط باشد
آگاه باشید که می توانید با کلیک راست به این پالت برسید و نمایش شیء را نشان می دهد
خواص همچنین می توانید از آن برای اصلاح بسیاری از خواص ذکر شده استفاده کنید (شکل 2.33 را ببینید).
2 روی کادر پنهان کردن خودکار در بالای پالت Properties کلیک کنید. این نمادی است که به نظر می رسد
مثل یک فلش دوتایی نماد به یک پیکان واحد تغییر می کند. گزینه Auto-hide در
پالت Properties به شما امکان می دهد پالت را باز نگه دارید بدون آنکه بیش از حد از آن استفاده کنید
منطقه نقاشی این امر می تواند در صورت نیاز به ویرایش خصوصیات بسیاری از اشیاء مفید باشد.
3 مکان نما را از پالت Properties دور کنید. پالت Properties به همین ترتیب جمع می شود
فقط نوار عنوان باقی می ماند.

 

 

مجموعه این پیش بینی‌ها در انتها به اتفاق بزرگی ختم می‌شود که سینگولاریتی نامیده می‌شود و به دلیل ویژگی‌های ذاتی خود امکان پیش بینی و فرا‌تر از آن رفتن را اکنون به ما نمی‌دهد و مانند مرکز سیاهچاله‌ای که هیچ چیزی از ان گریزی ندارد، همه چیز را می‌بلعد حتی نور را، همه ابزار‌های تحلیل آینده در آن نقطه متوقف می‌شود. به دلیل همین بن بست، نقطه تکینگی یا سینگولاریتی نامیده می‌شود چرا که در فیزیک به مرکز سیاهچاله سینگولاریتی گفته می‌شود و این نام از آنجا به عاریت گرفته شده.
هوش انسان پایه ی تکنولوژی بشریت است و تمام تکنولوژی بشری در نهایت محصول هوش بشری میباشد. هنگامی که تکنولوژی تا بدان جا پیشرفت کند که بتواند به تقویت و بهسازی هوش منجر شود، حلقه بسته می شود و پدیده ی فیدبک مثبت ظهور می کند. در واقع ذهن های باهوش در ساخت ذهن های باهوش تر توانا ترند. این حلقه در بررسی مساله ی نوعی از هوش مصنوعی که قادر به تقویت کد منبع خود باشد مشهود تر است. البته این نوع تقویت در ابتدا با مقیاس زمانی کند تری پیش خواهد رفت؛ مثلا با انسان هایی که از رابط مستقیم مغز با کامپیوتر سود می برند و باعث ایجاد نسلهای بعدی رابط های مغز- کامپیوتر می شوند و یا انسانهایی که به صورت بیولوژیکی-شناختی تقویت شده اند و بر روی پروژه های هوش مصنوعی فعالیت می کنند.

 

همانگونه که ملاحظه می شود ، در زیرساخت اطلاعات علیرغم استفاده از نرم افزار ، سخت افزار حضوری برجسته دار داشته و این وضعیت در بخش های  فن آوری اطلاعات و  کاربردهای اطلاعات ، برعکس می باشد . پس از ایجاد هر یک از بخش های سه گانه فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، زیر ساخت فن آوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد و امکان ارتباط آن با سایر بخش ها به منظور نیل به توسعه همه جانبه وجود خواهد داشت .  در این راستا لازم است که تلاش لازم در خصوص ایجاد سه بخش اشاره شده به صورت مستمر ، سیستماتیک و هدفمند ، دنبال شود . بدیهی است تعلل در هر یک از بخش های فوق ،  امکان استفاده از مزایا و دستاوردهای فن آوری اطلاعات و ارتباطات را عملا" با مشکل مواجه می نماید. در برخی از کشورها با توجه به جایگاه گسترده تجهیزات سخت افزاری و ارتباطی در ایجاد زیر ساخت اطلاعات ، تمامی تلاش انجام شده در جهت توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات ، محدود به این بخش بوده و به سایر بخش ها ( فن آوری اطلاعات و کاربردهای اطلاعات ) کمتر توجه می گردد . فراموش نکنیم که زیرساخت اطلاعات ، صرفا" بستر ارتباطی و گزینه های متعددی را  به منظور استفاده از دستاوردها و مزایای فن آوری اطلاعات و ارتباطات در اختیار شهروندان یک جامعه قرارداده و می بایست تلاش مضاعفی در جهت توسعه  سایر بخش ها و یا ایجاد زیرساخت های جانبی دیگر نیز صورت پذیرد .مثلا" بدون وجود یک زیر ساخت قانونی ، امکان استفاده از مزایای فن آوری اطلاعات و ارتباطات در مواردی همچون تجارت الکترونیکی ، وجود نخواهد داشت .

 

 

شمــا اگــــر هـــدف خرید خانه و ملک در استانبول را در ســر دارید قــــبل از هــــر اقـــــدامــــات ضــــروری فــــایـــل دریـــافـــت آمـــوزش تــــرک شـــو را حـــتما حـــتما با دقــــت بیشتـــر و حــــتی الــمقـــدور بـــا مــــشورت کــــسی یــــا کــــســـانــی زیـــاد مـــطالعـــه کـــنیــــد.

 

در زیر مجموعه فن آوری اطلاعات ( IT ) ، از سخت افزارهای متعددی نظیر سرویس دهندگان ، ایستگاه های کاری و برخی کامپیوترهای بزرگ به همراه دستگاه های ذخیره سازی مختلفی ، استفاده می گردد( نظیر استفاده از کامپیوترهای داخلی که مسئول سرویس دهی به سایر عناصر موجود در بخش فن آوری اطلاعات  بوده و یا سرویس دهندگان خارجی که مسئولیت ارائه سرویس های داده نظیر اینترنت را بر عهده دارند) . علیرغم استفاده گسترده از عناصر سخت افزاری در زیر مجموعه فن آوری اطلاعات ، نرم افزار حضوری چشمگیرتر داشته و اکثر عملیات نسبت داده شده به این بخش مستلزم استفاده از نرم افزار می باشد.
هدف عمده در بخش کاربردهای اطلاعات ، ارائه سرویس ها و خدمات گسترده به منظور افزایش کارائی و بهره وری در ابعاد متفاوت اجتماعی در یک جامعه اطلاعاتی است . در این رابطه با توجه به نقش محوری و حمایت بخش زیرساخت اطلاعات و دستاوردهای بخش فن آوری اطلاعات ، امکان ارائه سرویس ها و خدمات متنوع ،  گسترده و پویائی در بخش کاربردهای اطلاعات ، فراهم می گردد . در بخش کاربردهای اطلاعات ، علیرغم استفاده از سخت افزار ، محور عملیات و هسته اساسی  را طراحی و پیاده سازی نرم افزار تشکیل می دهد . 
 

 


آموزش رایـــج گـــام بــه گــــام خــرید خــــانـــه و مــلک در استـــانــــبول تـــرکیـــــه
آموزش اخــــذ و دریافت وام مسکن با سود بسیـــــار کــــم در بانک های ترکــــی اســـتانبول
 دریــافت ارائــه اطـــلاعات بســــیار زیــــاد مـــهم در ارتـــباط بــا ایـــن کـــه چه خانــــه و مـــلک های را نـــباید خــــرید و از خـــریدن آن نـــهایـــت صرف نظـــر به عمل آیــــد.
آموزش بـــــسیـــار حرفه ایی بـــستن قـــــــرارداد قــــــولنامه و خــــرید خــــانه و مـــلک
ارائـــــه بــــهترین راه کــــارهــــای قـــــانـــــونی خــــــرید خــانه و مـــلک بــــسیار ارزان تـــر بـــا کــــیفیــــت مــطلــــوب و بـــــالاتــــر
 اخـــــذ آمــــوزش بسیـــــار جالــــب بــــرای کــــسب درآمـــد از طــــریق خانــــه و ملـــک
و همچــــنین ده هـــــا آمـــوزش دیـــــگر در ۶۰۰  صفــــحه و صفـــــحات طلــــایی

 

پتانسیل ساخت افزونی برای فناوری کارآفرینی:ارزیابی یکپارچه

به احتمال زیاد تولید افزونی (AM) کمک قابل توجهی به اهداف اصلی سیاست نواوری مانند اشتغال R&D و اموزش و پرورش خواهد کرد و انتظارات از کسانی
می کردند AM فعالیت میکند مانند ارائه دهندگان. کاربران و سیاست گذاران و با توجه به پتانسیل این فناوری را تحت تاثیر قرار داده و توسعه در اینده بیشتر شده
و در نتیجه فرصت هایی برای کار افرینان فن اوری ایجاد می کند

برای اولین بار سیستم شرکت D3 سیستم تولید(AM) با کارافزونی که تنها پنج سال
بعد تجاری شد ارائه کرد و با این حال به رغم اهمیت علمی ان در جوامع خاص مانند پزشکی. نمونه سازی .AM که یک روند اتصال به مواد به اشیاء از داده های
D 3 معمولا لایه به لایه تنها به تازه گی توجه بیشتر از سیاست گذاران و عموم مردم
را جلب کرد.
نتایج چند سهم در سطوح نظری و علمی:

اول توسعه و استفاده از یک TA رویکرد یکپارچه است که میتواند کاستی های عمده ای از استفاده از TTA را نشان دهد و مثلا فرهنگ و هنر در انزوا باعث کاهش کمک به توسعه بیشتر و بسیار مورد نیاز در روش های TA نامیده میشود توسط داسموس.دانمندوکریستنسن(2007)
دوم:تصویر تجربی از انحرافات در انتظارات در مورد یک تکنولوژی جدید مانند AM
نشان میدهد بین گروه های عمده ای از جامعه تنش است که باید برای در هنگام طراحی سیاست نواوری امکان پذیر حساب شود.
عطف توجه ما به آزمایش فرضیه
ما هیچ تصویر تجربی همگن در چهار مقیاس بزرگ مناطق سیاست نوآوری (اتحادیه اروپا، 2014) پیدا نکردیم. ما فرض کردیم در مقایسه با کارشناسان، سیاست‌گذاران مثبت‌تر (H1) و عموم مردم کمتر مثبت (H2) و انتظار با توجه به پتانسیل AM و کمک به سمت جلسه با چالش‌های اجتماعی در دهه آینده روبرو باشیم. 
یافته‌های گزارش‌شده در ردیف اول جدول 1 نشان می‌دهد که ما می‌توانیم تفاوت قابل‌توجهی در انتظارات بین کارشناسان و سیاست‌گذاران ( (p=0,245و یا بین کارشناسان و عموم مردم( (p=0,162 را شناسایی کنیم. بااین‌حال،به نظر می‌رسد در برداشت کلی ما تأثیر ده‌ساله AM گرایش، کارشناسان خود را از بالقوه مثبت (میانگین = 3.8926) از هر دو سیاست‌گذاران (میانگین = 3.72) و عموم مردم (میانگین = 3.76) که میباشد پس بنابراین، در سطح متمرکز هر دو فرضیه را رد میکند

تاریخچه پیامک SMS (Short Message Service):

به اینصورت، آنان می توانستند از منابع بی استفاده خود برای انتقال پیام با کمترین هزینه استفاده کنند. به هر حال لازم بود که حجم پیام ها را به 128 بایت محدود کنند (که البته بعدها به 160 کاراکتر 7 بیتی افزایش یافت) تا بتوانند پیام ها را با نوع سیگنال دهی های موجودشان تطبیق دهند. در نتیجه هیلبرند با توجه به مشاهدات شخصی و بررسی هایی که روی حجم پست کارت ها و پیام های تلکس انجام داد بیان کرد که اکثر پیام ها را می توان به صورت خلاصه و مختصر در 160 کاراکتر بیان کرد.
تاریخچه پیامک SMS (Short Message Service):

اولین عملکرد ها
اولین اس ام اس از گروه سِما تلکام در گروه مخابراتی ودافون شبکه GSM در بریتانیا در 3 دسامبر 1992 از نیل پاپورث(Neil Papworth)   و با استفاده از کامپیوتر شخصی اش به ریچارد جاوریس(Richard Jarvis)  از ودافون که کاربر گوشی اوربیتل 901 بود فرستاده شد. متن پیام اینگونه بود: 


تاریخچه پیامک SMS (Short Message Service):

پیامک (SMS)  در عصر معاصر
در سال 2010 ، 6/1 تریلیون اس ام اس ارسال شده است و این به معنای ارسال 193000 اس ام اس در ثانیه می باشد.
پیامک با درآمد جهانی 114/6 میلیارد دلار در سال 2010 به یک صنعت اقتصادی وسیع تبدیل شده است. متوسط قیمت جهانی برای یک اس ام اس 0/11 دلار می باشد و این در حالی است که شبکه های گوشی های همراه تعرفه های برون شبکه ای خود را حداقل 0/04 دلار تعریف می کنند.

 

 

 منبع سایت : ( خانه استانبول  )

 

سیستم اطلاعت مدیریت به معنی مدیریت برپایه اطلاعات می باشد همانطور که می دانیم برای مدیریت درقرن 21 نمی دانیم از دوعامل چشم پوشی کنیم:
1-استراتژی رقابت؛ و 2-کاهش هزینه ها،  که خودیک سیاست رقابت صادراتی می باشد.برای لحاظ کردن این دواستراتژی به کاربردن سیستم های اطلاعات مبنی برفن آوریهای اطلاعت وارتباطات ضروری می نماید. 
مدیران امروز، باانبوهی اطلاعات روبرو هستند. اطلاعاتی که به عنوان داده های سیستم بایستی پردازش گردیده وقابل فهم وتمیرو نگهداری وبازیابی گردد. از طرف دیگرسیستم های مدیریت وابزارهای کنترل درطول زمان تغییرات زیادی پیدا کرده اند این تغییرات رامی توان درچهارزمینه کلی عنوان کرد:1-کنترل سنتی  2-کنترل بروکراتیک  3-کنترل کاریزماتیک  4-کنترل اینفورماتیک .
درساختاهای سنتی فئودالی، کنترل ازطریق سنت، ادراک واعمال می شد، مقامات کنترلی به طورسنتی وموروثی به نسلهای بعدمنتقل می گردید وجامعه نیزاین نوع ساختار کنترلی راچون سنت بود می پذیرفت وبدان گردن می نهاد. دروضعیت کاریزماتیک، کنترل از طریق رابطه بین رهبرو پیروان اعمال می گردید. دراین حالت، رهبران کاریزما، شیوه عمل را انتخاب می کردند وپیروان نیزازآنها تبعیت می کردند زیرا آنها را قبول داشتند. دربروکراسی، کنترل درساختارسازمانی تعبیه می شد، ساختاری که برقانون ومقررات استوار بود وجنبه غیرشخصی داشت وتبعیت از آن الزامی بود. دراینفوکراسی، کنترل ازطریق نرم افزارها اعمال می‌شود. مجموعه دانشها وآگاهیهای تخصصی، بسیاررشد کرده است واینفوکراسی می تواند هرنوع اطلاعاتی راازطریق شبکه های الکترونیکی بدست آورد. 
 

خرید خانه انتخاب درستی برای شما هست

 

خرید خانه(ملک) را با اجاره کردن خانه مقایسه کنیم. با اجاره خانه شرایط تتان انعطاف بیشتری دارد اما پولی را که برای اجاره میپردازید.

 در حقیقت از جیب تان می‌رود و جایی ذخیره نمی‌شود. از طرفی خرید‌خانه از لحاظ مالی به صرفه‌تر است اما جابه‌جایی را خیلی مشکل تر می‌کند. برای مقایسه می‌توان هزینه ماهانه را در نظر گرفت.

اگر تمام هزینه ماهانه‌ای که برای اجاره می‌پردازید بیشتر یا مساوی هزینه ماهانه‌ای می باشد که برای بازپرداخت وام و هزینه‌های ماهانه منزل شخصی‌تان است و بهتر است اقدام به خرید خانه نمایید.

 

.) کارمندیابی و تامین نیرو: زمانی که در سازمان با کمبود نیرو مواجه شدیم، تدابیری را جهت تأمین نیروی انسانی باید در نظر بگیریم. این عمل باید با توجه به دیگر فرایندهای مدیریت منابع انسانی و کارکردهای برنامه ریزی نیروی انسانی باشد، ضمن آنکه باید به هزینه ها، قوانین، سیاست تشویق و تنبیه، انگیزش زایی، رشد و بقای سازمان نیز توجه داشت & Mondy.( (1987,Noe کارمندیابی فرایندی است که بوسیله آن، کسانی که به نظر می رسد توانایی بالقوه ای برای عضویت در سازمان و انجام دادن وظایف محول دادند، شناسایی می گردند و موجبات جذب آنها به سوی سازمان فراهم می شود)سعادت،1386 ، 20.)درباره سازمانی که وارد آن شده کسب می کند با قبول ارزش ها، هنجارها و الگوهای رفتاری آن، خود را با اوضاع مطابقت داده، می آموزد که چه باید بکند و چه انتظاری از او می رود.(1996,Berlew( E.S.S E.I.S D.SS T.P.S K.W.S O.A.S M.I.S 6 فرایند آموزش کارکنان: در گذشته چنین گمان می رفت که زمان آموختن با زمان کارکردن و زندگی کردن از هم جدا هستند و بنابراین برای آن ها آموزشی در خور توجه بود که پیش از آغاز کار به افراد داده می شود. بر این گمان انسان برای زمانی می آموزد و سپس به زندگی و کار مولد و سودمند می پردازد و زمانی که کار و زندگی آغاز می شود، دیگر برای آموزش و پرورش جایی در خور توجه وجود ندارد. این اندیشه اکنون روایی ندارد و آموزش و پرورش با زیستن انسان همراه شده است. همه مردم برای همه وقت خود باید به آموختن بپردازند و از تازه های دانش بشری خود را تازه سازند و با نیرو آگاهی بیشتر زندگی سودمند را دنبال کنند 

مخارج زندکی کردن در استانبول ترکیه مخارج خرید اپارتمان و اجاره


1- مخارج و هزینه خرید آپارتمان به ازای هر متر مربع در مرکز شهر 748.41 تله
2- هزینه خرید آپارتمان به ازای هر متر مربع در خارج از مرکز شهر 296.20 تله
3- اجارثه ماهانه مسکن به مساحت 85 متر مربع در منطقه خوب استانبول 3،353  تله
4-اجاره ماهانه برای 84 m2 4- در منطقه معمولی 2،290 تله 
5 -مخارج هزینه برق و آب 1 ماه (گرمایش، گاز، برق و ...) برای 3 نفر در مساحت 95 مترمربع 385 تله

 

 

متراژ محله قیمت ملک ارمیه ردیف
75 متر خیام جنوبی 250 میلیون 1
متر 85 باکری 286 میلیون 2
90 متر سعدی 320 میلیون 3

 

الف – تاثیر ایمان حقیقی به خداوند و ظهور ویژگی ها و صفات مثبت در فرد :استقامت و پایداری، کرامت، شرافت، عفت، امانت، راستی، درستکاری، فداکاری، احسان، صلح با خلق، طرفداری از عدالت و تلاش در حفظ سلامت جسم و روح، انطباق با محیط، تسلط بر نفس ( تمام آنچه فضیلت بشری اس )
ب - تاثیر ایمان حقیقی به خداوند و دوری ویژگی ها و صفات منفی در فرد :
طمع ورزی، افسردگی، بی تفاوتی، بی نشاطی، یاس و سرخوردگی ( کاهش رفتارهای نامناسب )

 

  1. به هیچ عنوان افکار و واکنش های منفی بر سر میز مذاکره نداشته باشید.
  2. زمانی که روابط خوب و دوستانه نیست، بسیار مراقب رفتار و کلام خود باشید، زیرا در چنین شرایطی حتی یک مثنوی کلمه نیز جهت انتقال پیام کافی نیست و افراد به هم سوءظن دارند؛ و ممکن است اعتمادشان را به هم از دست بدهند؛ و به جای توجه به نیت و منظور طرف مقابل به عبارات او استناد کنند؛ و صحبت هایش را به حساب توهین بگذارند که این خود باعث ایجاد سوء تفاهم می شود.
  3. بر سر میز مذاکره از کنایه زدن جداً پرهیز نمایید.
  4. سعی کنید شنونده ی خوبی باشید.
  5.  فراموش نکنید که مفاهیم و معانی را نمی توان در کلمات و عبارات یافت. معانی در اشخاص است.
  6. انتقاد تنها در صورتی قابل قبول است که منجر به ارتباطی مثبت و بهبود عملکرد گردد. به عنوان مثال شما می توانید به جای گفتن: "طرح شما اصلاً مناسب نیست"، بگویید: "آیا به این رویکرد هم توجه کرده اید؟"
  7.  قدرشناسی، تشویق و تحسین نمودن مخاطبتان می تواند در برقراری یک ارتباط موثر بسیار تاثیرگذار باشد.
  8.  در خود شورو اشتیاق واقعی نسبت به مطلبی که راجع بع آن سخن می گویید ایجاد نمایید.
  9. جهت داشتن قضاوتی عادلانه، هرگز ذهن خوانی و ارزیابی عجولانه نکنید.
  10. آنچه مایلید بگیرید، بدهید؛ به این معنی که توجه، احترام و محبتی که خواهان آن هستید، می بایست به مخاطب خود بدهید تا به سوی شما بازگردد.
     

 

در صورتی که راجع به جنبه ای از کار اطمینان ندارید، بپرسید و هنگام مطرح کردن سوال، به لحنتان و لغاتی که استفاده می کنید توجه داشته باشید که تحریک آمیز به نظر نرسد.
از نتایج کار و عملکرد انتقاد کنید. از فرد انتقاد نکنید؛ مگر آنکه موضوع خیلی شخصی باشد.
در طول جلسه صبور، شکیبا و خویشتندار باشید.
 با مخاطبتان ارتباط نزدیک برقرار کنید و او را با نام کوچک صدا بزنید.
 وقوع بحران در مذاکرات امری کاملاً طبیعی است و رفتار شما به هنگام وقوع آن، تعیین کننده موفقیت شما در مذاکره است. جالب اینجاست که بعضی از مذاکره کنندگان زیرک بحران را خود ایجاد می کنند تا بتوانند از آن جهت گرفتن امتیاز از مخاطبشان استفاده نمایند.

 

 

برچسبها می توانند دارای مشخصه (Attribute) باشند. مشخصه ها می توانند اطلاعات بیشتری در باره عناصر HTML صفحه شما تدارک ببینند. 
برچسب <body> عنصر بدنه صفحه شما را تعریف می کند. با اضافه کردن مشخصه bgcolor شما می توانید به مرورگر بگویید که رنگ پس زمینه شما مثلا قرمز باشد؛ مانند: 
<body bgcolor="red"> 
برچسب <table> یک جدول ایجاد می کند. با اضافه کردن مشخصه border می توانید به مرورگر بگویید که مثلا جدول شما حاشیه ندارد؛ مانند: 
<table border="0"> 
مشخصه ها همواره به شکل جفت نام و مقدار به کار می روند: name="value" ؛ و همواره به برچسب ابتدایی اضافه می شوند. در ضمن بهتر است که مقدار مشخصه ها بین علامتهای نقل قول قرار گیرند.


سربرگ HTML
<HTML> یعنی آغاز سند html و </HTML> یعنی پایان سند. دستورات رابین اینها قرار می دهیم. اینها تگهای آغازین وپایانی هستند. برای ایجاد تگ پایانی کافیست یک / به تگ آغازین اضافه کنیم. ولی همه تگها دارای تگ پایانی نیستند . 

برچسب <head>این برچسب شامل اطلاعاتی عمومی درباره فایل HTML می باشد. عناصر داخل برچسب <head> توسط مرورگر نشان داده نمی شوند. بر اساس استانداردهای HTML فقط تعداد کمی از برچسبها مجاز به قرار گرفتن در برچسب <head>می باشند و آنها عبارتند از :<title> و <base> و <link> و <meta> و <style> و <script>. 

برچسب <title> 
توسط این برچسب می توانیم عنوانی در نوار عنوان مرورگر بنویسیم. همانطور که در مثال زیر می بینید عبارت The title در نوار عنوان به نمایش در خواهد آمد. در ضمن این عبارت در متن مرورگر دیده نمی شود و فقط محتویات داخل برچسب پاراگراف دیده خواهد شد. 

عنوانها توسط برچسب <h1> تا <h6> ایجاد می شوند که <h1> بزرگترین عنوان و <h6> کوچکترین عنوان را ایجاد می کند. HTML به طور خودکار یک خط خالی قبل و بعد از عنوان اضافه می کند. به مثال زیر توجه کنید. 

برچسب <br> هنگامی استفاده می شود که شما می خواهید یک خط را پایان دهید و ادامه متن به خط بعدی برود ولی پاراگراف جدیدی را شروع نکنید. برچسب <br> یک برچسب خالی می باشد و بر چسب انتهایی ندارد. 

برچسب توضیحات برای قرار دادن توضیحاتی در فایل HTML استفاده می شود؛ و مرورگر آنها را نادیده می گیرد <!-- This is a comment --> ) (و در خروجی نمایش نمی دهد. شما توسط این برچسب می توانید فایل HTML خود را تشریح کنید و هنگامی که می خواهید آن را ویرایش نمایید به شما کمک خواهد کرد تا سردرگم نشوید، این مسئله خصوصا در فایلهای HTML بزرگ صادق است. 
 

 منبع سایت : ( خانه استانبول  )

 

با حالات بدنی غیر طبیعی و ژست های غیرضروری حواس خود را پرت نکنید.
 مسائل را از دریچه نگاه مخابتان بنگرید.
از پراکنده گویی پرگویی مقدمه چینی و طولانی سخن گفتتن پرهیز  نمایید.
 شخصیت مصمم قاطع و اهداف و ارزش های معینی داشته باشید .
 پیش از صحبت کردن فکر کنید و مطمئن شوید که هیچ ابهامی که باعث سوتغییر شود درسخنان شما وجود ندارد.
 تا حد امکان از زبان امرو نهی استفاده نکنید.
 کلامی جذاب و گیراست که پیامش ساده و درک آن راحت باشد و عملی کردن آن سخت و دشوار نباشد.
 در مقابل درخواست نابجای طرف مقابل خود در نهایت صراحت و قاطعیت از کلمه  "نه "استفاده نمایید.

از ارسطو پرسیدند بهترین سخن کدام است؟ درپاسخ گفت :آنچه موافق عقل باشد .
گفتند پس ازآن چیست؟ گفت : سخنی که شنونده بپذیرد.
گفتند بعد از آن چیست؟ گفت: سخنی که از عاقبت آن اطمینان داشته باشیم که ضرری متوجه ما نخواهد ساخت.
گفتند: بعد از آن چیست؟ گفت:اگر سخن هیچ یک از شرایط فوق را نداشته باشد از صدای چهارپایان پست تر است.

صداقت و راستگویی در نیاکان ایرانیان یکی از خصایص بارز 
گزنفون : "ایرانیان دروغ و ناسپاسی و فریب می پرهیزند و از این رو است که یونانیان با دیده ی حرمت حیرت و احترام به ایشان می نگرند.
هرودت :" ایرانیان دروغ  را زشت ترین رفتارها می شمارند. "
زرتشت در هدایت مردم به سوی صداقت و راستگویی چنین می گوید: "راستی یگانه فضیلت است . راستی شادمانی است . شادمانی از آن کسی است که همیشه راستگو و درست کردار است ."
همچنین کنفسیوس در این رابطه چنین بیان می کند :" مرد آزاده شرم دارد از اینکه سخنانش از حدود اعمال وی تجاوز نماید . یعنی گفتار وی با کردارش راست نیابد.
جز راست نشاید گفت اما هر راست نباید گفت 

                                                                                

چگونگی افزایش اعتماد به نفس : * اشراف کامل به موضوع مذاکره داشته باشید* ایت مطلب را مد نظر قرار دهید که تمامی افراد به دلیل نیازهایی که دارند پشت میز مذاکره می نشینند * پیش  از مذاکره مشخص نمایید از مذاکره چه می خواهید  * همیشه ظاهری آراسته و ساده داشته باشید 
چگونه و به چه روشی احترام را باید هدایت به طرف خود نمود؟ هیچ گاه د حین مذاکره اولین پیشنهاد را شما ندهید * محیط کارتان تمیز و مرتب نگاه دارید * صادقانه از طرف مقابلتان تعریف کنید * بکوشید تا مذاکرات به بن بست نخورد * به طرف مقابل بطور حساب شده امتیاز بدهید * به نظر طرف مقابل خود احترام بگذارید * به جای دستور صریح سوال کنید * شوخی نکنید اما فراوان تبسم کنید.
خصیصه های صبر را چگونه میتوانیم در خود تقویت کنیم؟ توکل واقعی به خداوند داشته باشیم * از حساسیت بیش از حد در هر زمینه ای پرهیز نمایید * به تفریحات سالم و ورزش بپردازید * جهت نتیجه گیری در کارهایتان عجول نباشید * بیشتر با افراد صبور و خوش خلق ارتباط داشته باشید * از اقدامات عجولانه بپرهیزید.

 

 

رضایت مشتری
ادواردز دمینگ:سود در تجارت مستلزم مراجعه دوباره مشتری است.مشتریانی که به داشتن کالا یا خدمات شما مباعات کرده و دوستانشان را هم به مصرف کالا یا خدمات شما تشویق می کنند .بنابراین باید سنجش رضایت مشتریان را در فرایندهای کاری منظور کرد.
شناسایی انتظارات مشتری
طراحی کالا و خدمات بر اساس نیازها و انتظارات مشتری
تولید و تحویل
مدیریت انتظارات مشتریسنجش رضایت مشتری
مدیریت شکایات مشتریان

سنجش رضایت مشتریان به دو صورت انجام می گیرد
فاصله میان خدمات مورد نظر مشتری و خدمات دریافت شده توسط مشتری بیانگر اندازه و مقدار کیفیت خدمات ارائه شده است.ثانیا مبین رضایت یا عدم رضایت مشتری است
یکی دیگر از روشهای سنجش رضایت مشتریان اشستفاده از پرسشنامه است.یک پرسشنامه دقیق و تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصل از آن می تواند در بهبود رضایت مشتریانبسیار مفید باشد


چهار گام برای تسریع فروش و بهبود رضایت مشتریان
تعیین اهداف,فرایندها وراهنماهای عملکرد 
تنظیم و پیاده سازی سیستم تا کارکنان براحتی بتوانند راهنماهای عملکرد مورد انتظار را دنبال کنند و سپس آموزش کارکنان برای بکارگیری این سیستم باید در دستور کار قرار گیرد
توجه به کل عملیات.اگر یک فروشنده یا کارمند بخش خدمات پس از فروس به شکل موثر فرایندها را پیگیری کند مدیر نباید هیچ گونه اخطاری از مجموعه فعالیتهای فرد دریافت کند
بروز نگهداری لحظه ای اطلاعات.معمولا بیشترین چالش در حوزه کارکنان فروش است که در فعالیتهای روزانه خیلی به همکاران و مدیران نزدیک نیستند.دادن اختیارات به کارکنان برای بروزاوری لحظه ای می تواند شامل امکان دسترسی آنها به گزینه زیر:وضعیت مشتری و شرایط آن-پیش بینی درامد-مرحله جاری فروش و تاریخ تحقق فروش-جزییات فرصت فروش از قبیل بودجه و رقباو......
 

 

 

منبع سایت: ( * خانه -evvhouse  * )

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی