خانه استانبول

جهت خرید مسکن و سرمایه گذاری در کشور خارج مستلزم تحقیق هستین که با وارد شدم در سایت evvhouse.com در تمام مراحل در کنار شما خواهیم بود

خرید ملک در استانبول ترکیه

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ق.ظ

 

خرید ملک در استانبول ترکیه

 

اگر ما می خواهیم در استانبول ملک(خانه) بخریم و اجاره کنیم باید از افرادی که قبل از ما ساکن ترکیه(استانبول) شده اند اطلاعات بیشتر کسب کنیم.

و یا می توانیم به مشاوره و متخصص هایی که در زمینه ملک و املاک فعالیت بیشتری دارند مشورت کنیم

بسیاری از خدمات خرید ملک در مشاوره کاملا رایگان بوده است و ما افرادی کاردان و با تجربه از نظر معلومات برای شما عزیزان که قصد اقامت در

ترکیه شهر استانبول را دارید برایتان معرفی می کنیم.

و همچنین در کلیه زمینه ها افراد ما متخصص هستند از جمله خرید ملک (خانه) در کدام قسمت ترکیه و یا در کدام محله ترکیه.

از بابت خرید وسایل خانگی و حمل و نقل که برای شما عزیزان بیشتر حائز اهمیت است و اقدامات لازم را به عمل می آوریم.

 

* مشترکی گازش قطع شده و قصد وصل کردن گاز را دارد؛ اول به شرکت گاز مراجعه میکند، قبض خود را تحویل میدهد ، فیش میان دوره درخواست میکند و بدهی اش را تصویه کرده و درخواست وصل مجدد کنتور را میخواد

این عملیات با مراجعه به قسمت امور مشترکین و باجه قطع و وصل انجام میگیرد

* درخواست انشعاب پذیری

* درخواست وصل کنتور گاز

* مراحل انجام تغییر کاربری محل اشتراک

 

اشتراک پذیری : مشترک برای آن محل برای اولین بار میخواهد گاز بگیرد، باید با مراجعه به شرکت گاز و تشکیل پرونده ثبت نام انجام دهد

تغییر نام : هنگامی که ملک به صاحب جدیدی فروخته میشود، مدارک جهت تعویض نام نیازمند است.

استعلام : استعلام کنتور، میزان کارکرد و غیره

صدور قبض و تصویه حساب : تصویه حساب برای مشترکینی که بصورت استیجاری د محل سکونت دارند و قصد نقل مکان دارند میباشد.

کسر بدهی : بدهی های قبلی و محاسبه در فیش

قطع و وصل کنتور : درخواست قطع و یا وصل توسط خود مشترک بنا به هردلیلی

 

یکی از نیازهای هر شخص نیاز به قدرشناسی و ارج نهادن به خودش و همچنین دستاوردهایش است. پس بکوشید تا مخاطبتان احساس اهمیت کند. به عنوان مثال شما می توانید جملات زیر را مورد استفاده قرار دهید:
"از دیدنتان فوق العاده خوشوقتم"، "خیلی خوشحالم که توانستید بیایید" یا "واقعاً منتظر دیدارتان بودم."
همیشه به مخاطبتان، اهدافش، خواسته ها و دیدگاه هایش توجه داشته باشید.
 از حرف زدن مستمر درباره خودتان، ماجراها، بحران ها و ناراحتی های زندگی شغلی تان دست بردارید و بالعکس از مخاطبتان راجع به دغدغه های ذهنی و فشارهایی که بر رویش قرار دارد سوال بپرسید.
اگر مخاطبتان فردی خودبین و خودخواه بود، به هیچ عنوان به تحقیر وی نپردازید، بلکه گاهی به او آزادی عمل بدهید که خود و دیدگاه هایش را بروز دهد و در این حین، توجه داشته باشید که کاری نکنید که او فکر کند شکست ناپذیر است.
 هرگز اطلاعات خصوصی خود را انتشار ندهید.
 

راه‌حل زمستانی ترکیه برای جذب گردشگر | تصاویر جشنواره یخ‌نوردی در ارزروم
چمدان: یکی از راه‌های جذب گردشگر و معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورها و شهرها برگزاری جشنواره‌ها و رقابت‌های ورزشی بین‌المللی است. نمونه موفق این نوع گردشگری در طول برگزاری مسابقه‌های جام‌جهانی و المپیک دیده می‌شود.

کشور ترکیه که چندسالی است برنامه‌های گردشگری را گسترده‌ای برای جذب گردشگر به شهرهایی فراتر از استانبول، آنتالیا، آنکارا و قونیه آغاز کرده از این راه‌حل ورزشی گردشگری هم غافل نشده است به‌طوری‌که اکنون پنج سال است که جشنواره‌ای ورزشی با عنوان «جشنواره بین‌المللی یخ‌نوردی امراه اوزبی» در ارزروم برگزار می‌شود.

پنجمین دوره این جشنواره ورزشی که 31 ژانویه 2019 برگزار شد توانست 128 ورزشکار را از 10 کشور برای شرکت در چهار مسیر یخی مختلف جذب کند.

ارزروم که شهری در شرق آناتولی است به‌دلیل سرمای زیاد محل مناسبی برای ارائه زیرساخت‌های ورزش‌های زمستانی است و سال 2011 هم میزبانی رویداد ورزشی بین‌المللی یونیورسیاد زمستانی را به‌عهده داشت.
در این مقاله توضیح داده ایم که برای سفر به کشور ترکیه لازم نیست درآمدی آن چنانی داشته باشید و ترابزون بیش از آن که فکر می کنید در دسترس شما قرار دارد. برای این کار تمام هزینه های لازم قبل و در حین سفر را با دقت زیادی ذکر کرده ایم تا درباره هزینه های سفر به ترابزون تصور دقیقی پیدا کنید. از جمله هزینه های این مقاله می توان به هزینه های اقامت، خوراک، تفریح و ... اشاره کرد. همراه کارناوال باشید و این بار با آمادگی به سفری خارجی بروید و سفری متفاوت را تجربه کنید.
هزینه تفریح در ترابزون
گرچه ترابزون شهر کوچکی است، اما با این حال جاذبه ها، دیدنی ها و تفریحات خاص خودش را دارد. در اینجا طیف هزینه و یا ورودی های هر یک را گفته ایم:
هزینه‌ های حمل و نقل ترابزون
در کل برای گشت و گذار در شهر ساحلی ترابزون دو نوع وسیله نقلیه پیش روی شماست. دُلموش و تاکسی! 
دُلموش: دُلموش ها در واقع نوعی ون یا مینی بوس هستند که در کشور ترکیه استفاده می شوند و هزینه آن ها در شهر ترابزون برای یک مسیر 2 لیر ترکیه (4,000 تومان) است.
تاکسی: هزینه تاکسی ها قدری بالاتر است و ورودی آن ها از 6.7 لیر ترکیه (14,000 تومان) شروع می شود. تاکسی های ترابزون به ازای هر یک کیلومتر، هزینه ای برابر 3.7 لیر ترکیه (7,000 تومان) به کرایه شما می افزایند. همچنین باید بدانید که راننده تاکسی به ازای هر یک ساعت انتظار، هزینه ای برابر 15 لیر ترکیه (32,000 تومان) به کرایه شما اضافه می کند. خوب است بدانید کرایه تاکسی از ترمینال اتوبوس تا مرکز شهر ترابزون در حدود 15 لیر ترکیه (32,000 تومان) است. 
البته این را هم بدانید که ترابزون شهر کوچکی است و اغلب دیدنی ها و جاذبه هایش در فاصله 1.5 کیلومتری تا 500 متری از هم قرار دارند و بنابراین به راحتی و با پای پیاده می توانید در شهر گردش کنید. 

 روش های نمایه سازی ماشینی را نام ببرید؟ 
الف)نمایه سازی زبان شناختی:
توضیح:این روش ها می کوشند با کمک تحلیل های شکل شناسی و ساختار نحوی و معنایی مدرک توصیفگر ها را استخراج نمایند.
ب)روش آماری:
توضیح: مشخص می کند که معنی هر مفهوم منفرد در مدرک با حضور ان در جایگاه های مختلف مدرک ارتباط تنگاتنگ دارد. بنابراین لغات درون  متن شمارش می شوند و ارتباط انها ارزش گذاری میشود. هدف امارگیری از اطلاعات ان است که لغات دارای بارمعنایی در مدرک به عنوان توصیف گر انتخاب میشوند.روش های اماری عملا برای بالابردن جامعیت بکار گرفته می شوند . در حالیکه روشهای زبان شناختی در جهت بهبود مانعیت کاردارند.
ج)روش های مبتنی براحتمالات:
توضیح: در این روشها تئوری احتمالات برای مدل سازی ریاضی مراحل بازیابی به کار گرفته میشود در حالیکه در توزیع اماری اصطلاحات یک مدرک مورد استفاده قرار می گیرد.این روش با عملیات ریاضی مفروضات ساده و مطمئنی را ارائه می دهد
 

 

2) مبلغ اصلی برات اعتراض شده.
3) مخارج اعتراضنامه و سایر مخارج معموله از قبیل حق‌العمل صراف و دلال و وجه تمبر
و مخارج پست و غیره.
4) مبلغ تفاوت نرخهای مذکور در ماده (299).
‌ماده 301 - صورت‌حساب مذکور در ماده قبل باید توسط دو نفر تاجر تصدیق شود به
علاوه لازم است برات اعتراض شده و سواد مصدقی از‌اعتراضنامه به صورت حساب مزبور
ضمیمه گردد.
‌ماده 302 - هر گاه برات رجوعی به عهده یکی از ظهرنویسها صادر شود علاوه بر مراتب
مذکور در مواد 300 و 301 باید تصدیقنامه که تفاوت بین‌نرخ مکان تأدیه برات اصلی و
مکان صدور آن را معین نماید ضمیمه شود.
‌ماده 303 - نسبت به یک برات صورت‌حساب بازگشت متعدد نمی‌توان ترتیب داد و اگر
برات رجوعی به عهده یکی از ظهرنویسها صادر شده باشد‌حساب بازگشت متوالیاً به توسط
ظهرنویسها پرداخته می‌شود تا به برات‌دهنده اولی برسد.
‌تحمیلات براتهای رجوعی را نمی‌توان تماماً بر یک نفر وارد ساخت - هر یک از
ظهرنویسها و برات‌دهنده اولی فقط عهده‌دار یک خرج است.
‌ماده 304 - خسارت تأخیر تأدیه مبلغ اصلی برات که به واسطه عدم تأدیه اعتراض شده
است از روز اعتراض و خسارت تأخیر تأدیه مخارج‌اعتراض و مخارج برات رجوعی فقط از
روز اقامه دعوی محسوب می‌شود.
‌مبحث دوازدهم - قوانین خارجی
‌ماده 305 - در مورد برواتی که در خارج ایران صادر شده شرایط اساسی برات تابع
قوانین مملکت صدور است.
‌هر قسمت از سایر تعهدات براتی (‌تعهدات ناشی از ظهرنویسی - ضمانت - قبولی و غیره)
نیز که در خارجه به وجود آمده تابع قوانین مملکتی است که‌تعهد در آنجا وجود پیدا
کرده است.

 

 

 

ماده 103 - انتقال سهم‌الشرکه به عمل نخواهد آمد مگر به موجب سند رسمی.
‌ماده 104 - شرکت با مسئولیت محدود به وسیله یک یا چند نفر مدیر موظف یا غیر موظف
که از بین شرکاء یا از خارج برای مدت محدود یا‌نامحدودی معین می‌شوند اداره
می‌گردد.
‌ماده 105 - مدیران شرکت کلیه اختیارات لازمه را برای نمایندگی و اداره شرکت
خواهند داشت مگر اینکه در اساسنامه غیر این ترتیب مقرر شده‌باشد هر قرارداد راجع
به محدود کردن اختیارات مدیران که در اساسنامه تصریح به آن نشده در مقابل اشخاص
ثالث باطل و کان‌لم‌یکن است.
‌ماده 106 - تصمیمات راجعه به شرکت باید به اکثریت لااقل نصف سرمایه اتخاذ شود -
اگر در دفعه اولی این اکثریت حاصل نشد باید تمام شرکاء‌مجدداً دعوت شوند در این
صورت تصمیمات به اکثریت عددی شرکاء اتخاذ می‌شود اگر چه اکثریت مزبور دارای نصف
سرمایه نباشد. اساسنامه شرکت‌می‌تواند ترتیبی برخلاف مراتب فوق مقرر دارد.
‌ماده 107 - هر یک از شرکاء به نسبت سهمی که در شرکت دارد دارای رأی خواهد بود مگر
اینکه اساسنامه به ترتیب دیگری مقرر داشته باشد.
‌ماده 108 - روابط بین شرکاء تابع اساسنامه است - اگر در اساسنامه راجع به تقسیم
نفع و ضرر مقررات خاصی نباشد تقسیم مزبور به نسبت سرمایه‌شرکاء به عمل خواهد آمد.
‌ماده 109 - هر شرکت با مسئولیت محدود که عده شرکاء آن بیش از دوازده نفر باشد
باید دارای هیأت نظار بوده و هیأت مزبور لااقل سالی یک مرتبه‌مجمع عمومی شرکاء را
تشکیل دهد.

 

 

سیستم های اطلاعات مدیریتMIS
این پروژه سیستم‌های اطلاعات مدیریت MIS را پوشش می دهد. از آنجا که MIS ترکیبی از سه پدیده سیستم ، اطلاعات و مدیریت می‌باشد ابتدا این موارد را بررسی میکند. به علت تأثیرات قابل توجه سیستمهای اطلاعاتی بر روی MIS مبحث دیگر مقاله، درباره آن می‌باشد. متخصصان اطلاعاتی شامل تحلیل‌گر سیستمها، مدیران پایگاههای داده، متخصصان شبکه، برنامه‌نویس ها و اپراتورها در قسمت بعدی بررسی شده است. بعد از بررسی اجزای MIS به سیستم‌های اطلاعات مدیریت در حالت کلی پرداخته می‌شود.سیستمهای پشتیبانی تصمیم(DSS) ، تأثیرات هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره بر روی این سیستم‌ها دیگر مبحث مقاله می باشند. آخرین قسمت نتیجه گیری، همراه با ذکر بعضی نظرات در باب مزایا و معایب کنترل از طریق نرم افزار و گسترش آن در عصر اینفوکراسی یا اطلاع‌سالاری می باشد.

 

 

 

1. سعی کنید برخوردتان با ملاحظه و احترام آمیز باشد.
2. نشان دهید که نظرات مخاطبتان را درک می کنید.
3. فراموش نکنید که شما تنها زمانی که 100 درصد پیام طرف مقابلتان را شنیده باشید می توانید قاطعانه با آن برخورد کنید و در مقابلش واکنش مناسب نشان دهید.
4. از بیان اصطلاحات فنی، که ممکن است که مخاطبتان متوجه آن نشود، بپرهیزید.
5. تاریخ و زمان دقیق اتمام کار را تعیین نمایید.
6. هیجانات خود را کنترل نمایید.
7. به هنگام سخن گفتن به تمام نکات توجه و هرآنچه در متن یا پیام شما مبهم است را حذف کنید.
8. در قبال شغل خود شور و شوق داشته باشید.
9. در تشکر کردن افراط نکنید. 
10. گرم و پرشور، صمیمی و یاری رسان باشید.

 

 

6.زمانی که مخاطبتان به موضوعی که شما مطرح نموده اید بر سر میز مذاکره علاقه مند باشد،مردمک چشم گشاد می شود.
7.پذیرش یا عدم پذیرش دیگران معمولا از طریق ارتباط و تماس چشمی مشخص می شود.
8.برقراری ارتبا چشمی هنگام صحبت کردن با مخاطبتان بسیار عالی است،اما اگر بخواهید به وی خیره شوید،سبب ناراحتی اش خواهید شد،زیرا ارتباط چشمی زیاد سبب می گردد مخاطبتان تصور نماید فردی متجاوز هستید.برای مقابله با چنین مشکلاتی ،هر 5 ثانیه یک بار ارتباط چشمی خود را قطع کنید.اما حواستان باشد موقع قطع کردن ارتباط چشمی خود به بالا یا به اطراف نگاه کنید،طوری که انگار می خواهید چیزی را به یاد بیاورید یا اینکه 5 ثانیه به یک چشم ،5ثانیه بعد به دهان مخاطبتان نگاه کنید و چرخه را همین طور دنبال نمایید
9ـلبخند زدن به هنگام گوش دادن راهی بسیار عالی جهت نشان دادن علاقه تان به صحبت های طرف مقابل است.
1ـ در حین مذاکره یادداشت برداری کنید.این دقت و تمرکز شما را بر روی موضوع مذاکره نشان می دهد.
2ـ به مخاطبتان توجه نمایید و تا حد امکان مکالمه خود را با جملاتی که با کلمات پرسشی نظیر "چه کسی"،"چه زمانی"،"چرا"،"چه"،"کجا"،"چگونه"،و "کدام" ... شروع می شود،آغار نمایید و سپس با دقت گوش دهید.تیزبین باشید و دیدگاه های مشترک را بیابید و از این طریق یا ایجاد ارتباطی تفاهم آمیز ،دو جانبه و موثر ارتباطتان با مخاطب را به یک ارتباط بلند مدت تبدیل نمایید.
3ـ تا زمانی که تمام مسائلی که نیازمند مذاکره است مطرح نشده است ،پیشنهاد هایی را به خصوص پیشنهاد نهایی را، مطرح نکنید.
4ـ از حرف زدن مستمر راجع به خودتان ،ماجراها و بحران ها و ناراحتی های زندگی فردی و شغلی تان دست بردارید و به عکس از مخاطبتان راجع به دغدغه های ذهنی و فشارهایی که بر رویش قرار دارد سوال بپرسید.
5ـ هر مذاکره کننده ای امکان دارد دچار اشتباه در قضاوت ،گفتار و حتی رفتارش شود.مهم این است که به هیچ عنوان طفره نروید و شخص دیکری را سرزنش نکنید،بلکه در چنین شرایطی کمب تواضع بسیار موثر است .صادق باشید و اشتباهات خویش را بپذیرید و بگویید متاسفم  اشتباه از من بود. و سعی کنید آن را اصلاح کنید.
با انجام چنین کاری تقریبا مسلم است که به جای تضعیف ارتباطتان ،آن را بازسازی خواهید کرد زیرا وجود این صداقت در کلام و رفتار شما سبب جلب اعتماد مخاطبتان نسبت به شما می شود.
 

چالش های اجرای CRM
هزینه های راه اندازی اولیه
ابزارهای کاربردی یکپارچه
همکاری بخشهای مختلف

هزینه های راه اندازی اولیه
ممکن است سازمان ها بر روی ابزارهای کاربردی مدیریت مشتری مقادیر زیادی سرمایه گذاری کرده باشند.از آنجا ممکن است بعضی از این ابزارها کاربردی اختصاصی داشته باشند به سختی می توان ان را در بخشهای مختلف به اشتراک گذارد


ابزارهای کاربردی یکپارچه
سازمان ها  به ابزارهای کاربردی یکپارچه ای نیاز دارند که بر اساس چرخه های حیات مشتری و تعاملات صورت گرفته با مشتری ایجاد شده باشند


همکاری بخشهای مختلف
CRMیک رویداد یکپارچه است و نیازمند همکاری بخشهایی از کسب و کار می باشد که قبلا به صورت خود مختار عمل می کردند.داده های که در یک بخش جمع آوری شده اند باید در تمام بخش های دیگر به اشتراک گذارده شوند.ممکن است بعضی از بخشها نسبت به اشتراک داده های خود با دیگران اظهار بی میلی و نارضایتی نمایند


اندازه گیری رضایت مشتری
اندازه گیری رضایت مشتری ابزار موثری برای کنترل عملکرد کلی سازمان ارائه کرده و سازمان را در تشخیص ضعف هایش و تلاش برای برطرف کردن آنها یاری می دهد و امکان شناسایی برتری های اقتصادی به مقتضای شرایط خاص زمانی را فراهم سازد
 

 

 

تکبر و خودخواهی را کنار بگارید و اشتباهات خود را بپذیرید اما در این کار زیاده روی نکنید .
محترمانه و در نهایت ادب سخن بگویید .
با مخاطبتان به گونه ای سخن بگویید که احساس کند برایش ارزش و احترام قائلید .
 از تحقیر و سرزنش طرف مقابلتان و توهین به وی خودداری نمایید.
بهترین وسیله غلبه در مشاجره و مباحثه احتراز از ورود در آن است.
پر حرفی و پرگویی مجال تفکر و تعقل را از انسان میگیرد پس از آن بپرهیزید
 عقاید طرف مقابل خود را محترم شمرید و هرگز به صورت مستقیم به وی نگویید که اشتباه می کند.
سخن خویش را با کلماتی دلنشین و لحنی آرام آغاز نمایید .
هنگام صحبت کردن سخنان مخاطبتان را قطع نکنید.
 راجع به طرف مقابل خود حرفی را بزنید که وی درباره خودش فکر می کند. 

پیش از شروع مطلب طرف مقابل در نهایت صداقت بعضی از امور مربوط به او را که واقعا قابل تمجید باشد تحسین کنید و برای ادامه ارتباطتان از تمجید و تحسین مناسب و بجا استفاده کنید مانند : "بسیار عالی بیان کردید آفرین من هم با نظر شما موافقم و ... "
هنگام سخن گفتن به حرکت دست ها و چهره خود دقت و توجه داشته باشید.
اعتبار شما ارتباط تنگاتنگی با کلامتان دارد.پس مراقب حرف هایتان باشید.
 بیاموزید تا ازطریق بیان چهره و زبان بدن خوشایند به گرمی با دیگران ارتباط برقرار کنبد .
 با احترام گذاشتن به مخاطبتان تصور کند فکری که به وی تلقین کرده اید از خود اوست.
 زیاد شوخی نکنید زیرا شوخی فراوان از انرژی ذهنی و جذابیت شما می کاهد.شوخی فراوان به تدریج مرزهای لازم بین افراد را ازبین می برد . اما بسیار تبسم کنید زیرا در تبسم سنگینی متانت و جذابیت وجود دارد.
 چیزی بگویید که ارزش آن بیش از خاموشی باشد.
درمیان گفتگوی مخاطبتان سخن نگویید.
با انتخاب بهترین زمان و مکان جهت سخن گفتن می توانید به کلام خود نفوذ بخشید.

 

تمام صفحات وب با نوعی از HTML ساخته می شوند. 
همه صفحات وب شامل دستورالعمل هایی برای نمایش توسط مرورگر ها هستند، و مرورگر ها با خواندن این دستورالعمل ها صفحات را نشان می دهند. دستورالعمل های نمایش صفحات وب، برچسبهای HTML (Markup Language Text Hyper ) نامیده می شوند.
یک فایل HTML فایل متنی ساده ای شامل برچسب ها (Tag) می باشد؛ که بهتر است پسوند html یا htm داشته باشد و می تواند توسط یک ویرایشگر ساده متن مانند Notepad ساخته شود. برای بهتر روشن شدن مطلب بهتر است یک فایل HTML بسازیم.
در Windows برنامه Notepad را اجرا کنید و متن زیر را بنویسید 
 

 

سرویسهای مبتنی بر پیامک SMS (Short Message Service):

در پایان مرکز خدمات پیام کوتاه، تأییدیه ی 
    دریافت شدن پیام توسط کاربر مقصد را 
    دریافت کرده و پیامک مذکور را در گروه 
    ((ارسال شده ها)) قرار می دهد تا مجددا
     اقدام به ارسال آن پیامک نکنند.


تاریخچه پیامک SMS (Short Message Service):

اس ام اس یا پیامک با 3.5 میلیارد کاربر فعال 
    و یا به عبارتی %78 کل کاربران گوشی های 
    همراه، جامعترین نرم افزار اطلاعاتی استفاده 
    شده در جهان محسوب می شود. واژه "پیامک" برای تمام پیامک های متنی و همه ی فعالیت های کاربرانش در اقصی نقاط جهان استفاده می شود. 

تاریخچه پیامک SMS (Short Message Service):

مفهوم پیامک (SMS) در شرکت فرانسوی-آلمانی GSM در سال 1984 توسط فردهلم هیلبرند (Friedhelm Hillebrand ) و برنارد گیلبرت(Bernard Ghillebaert)  بیان شد. به طور کلی نوآوری که در پیامک شکل گرفت (کوتاه بودن) می باشد. 
شرکت GSM برای تلفن بهینه سازی شده بود و به همین دلیل هم تلفن به عنوان برنامه اصلی این شرکت شناخته شده بود. ایده کلیدی برای (پیام کوتاه) یا همان واژه لاتین (اس ام اس) استفاده از سیستم بهینه شده تلفن و انتقال پیام از راه سیگنال برای کنترل ترافیک تلفن ها (و در زمان هایی که سیگنالی در راه ها وجود نداشت) بود. 
 

 

 

توانمندی برقراری ارتباط صمیمانه با همکاران : * در سخن گفتن شتاب نکنید * سعی کنید روحیه همکار خود را خوب بشناسید * خود پرست نباشید و بیهوده تظاهر نکنید * به صحبت ها و قالب فکری همکارتان به دقت گوش دهید * سعی کنید اسامی افراد همکاران خود را به خاطر بسپارید
ویژگی های مشترک تیم های موفق : * دارای رهبری قوی و تاثیر گذارند * اهداف را به صورت دقیق و شفاف تعیین می کنند * قوانین و دستورات را بصورتی شفاف تعیین و تعریف می کنند * توانایی سریع عمل کردن را دارند * به مرور زمان تخصص ها ، مهارتها و فنون لازم را تقویت می کند تا تیم به هدف خود دست یابد 
ویژگی ها و خصوصیات شخصی و رفتاری در یک مذاکره شایسته و موفق کدامند ؟ * صداقت و راستگویی * از داری* اعتماد بنفس * درستکاری * امانت داری * شجاعت * سرعت عمل * هوش * اعتدال * اراده
افراد دارای اعتماد به نفس چه ویژگی هایی را دارند؟ * تنها خود را مسئول زندگی فردی و شغلی خویش میدانند * از ارزشها ، استعدادها صفات فضائل خویش به خوبی آگاه است * به راحتی قادر است با دیگران یک ارتباط د جانبه و موثر برقرار نمایند * نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی شناسایی کنید و در جهت افزایش نقاط قوت و کاهش و حتی از بین بردن نقاط ضعف * باور ها و اعتقادات وی اداری ثبات است و به آنها به بهترین نحو عمل کند.

 

 

... , DSS,MIS ،)هرگونه محیط برنامه نویسی و بازیابی اطالعات)مانند Excel و Access )و هر گونه پایگاه داده)کامپیوتری و کاغذی(. سیستم های اطالعاتی عمده 3 عبارتند از : سیستم های فرایند کار )TPS (، سیستم های کارهای دانش بر و خودکار کردن فعالیت های 4 )OAS,KWS ،)سیستم های اطالعات مدیریت 5 اداری و سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری 6 2 سیستم( ، MIS,DSS( ESS8 پشتیبانی مدیریت ارشد ) (. ارتباط میان سیستم های اطالعاتی مختلف را در شکل 7 می بینیم: 3 Transaction Processing System 4 Knowledge Work System 5 Office Automation System 6 Management Information Systems 7 Decision Support Systems 8 Executive Information Systems برنامه ریزی منابع انسانی کارمندیابی، گزینش و انتخاب منابع انسانی آموزش و توسعه ی منابع انسانی جبران خدمات منابع انسانی ارزشیابی عملکرد منابع انسانی جابجایی و خروج منابع انسانی سیستم های اطالعات مدیریت عملکرد سیستم منابع انسانی 5 شکل7 :ارتباط میان سیستم های اطالعاتی [4[ 2 -عملکردهای مختلف منابع انسانی برنامه ریزی نیروی انسانی: از آنجا که امروزه منابع انسانی با ارزش ترین عامل تولید و مهم ترین سرمایه هر سازمان و منبع اصلی زاینده مدیریت رقابتی و ایجاد کننده قابلیت های اساسی هر سازمان است، پس یکی از عمده ترین برنامه ریزی های سازمانی، برنامه ریزی منابع انسانی است)طالبیان،1386) )2008)Wayne ،در مقاله ی خود تحت عنوان "برنامه ریزی منابع انسانی"، برنامه ریزی منابع انسانی را چنین تعریف می کند: فرایندی سیستماتیک جهت تخصیص نیروهای بالقوه ی درونی و بیرونی با مشاغل)2008,Waynes.) فرایند انتخاب: پس از آنکه مراحل اطالع رسانی به داوطلبان اشتغال با یکی از صورت های کارمندیابی به اتمام رسید، باید به فرایند انتخاب در جذب نیرو پرداخت. به فرایند گزینش مناسب ترین افراد جهت پس ها از گروه متقاضیان کار، انتخاب گفته می شود)سید جوادین،1382

 

 

منبع سایت (* خانه - evvhouse *)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی